„Media dwudziestolecia”, 
Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
   
    
	
                        
										    
					
								
			
			                    
        
                    
            „Media dwudziestolecia” 
Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Narodowe Centrum Kultury
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek. W niebanalnej oprawie graficznej. Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności
    
    
  
